piątek, 18 października 2013

Początek // The Beginning of Time

Sen: jestem w sadzie Akademii Rolniczej. Znajduję dziwne, złociste owoce, połączenie pigwy, mango i brzoskwiń. Leżę pod drzewkiem i patrzę na te małe słońca na tle intensywnego błękitu. Nadjeżdża traktor, którego się boję, zatrzymuje się tuż obok mnie. Leżę, wstrzymuję oddech. W traktorze jest Patti Smith. Patrzy na mnie i uśmiecha się.



 Podrzucam w dłoni jabłko
Żeby na chwilę zasłoniło słońce
Prywatne zaćmienie





Nasz stan skupienia nie jest ostateczny.
Jestem tym, ale mogę stać się tamtym.

Nie wiem, co jest na tym zdjęciu, ale tamtego dnia byłam szczęśliwa.

Nadchodzi noc. Ciemna noc duszy. A ty mówisz, że jeszcze nie świt, że najciemniej jest przed świtem.
Zobaczymy. Świt świata.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz